بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
16:8
یک شنبه 3 دی 1396

 قابلیت تشخیص هویت فیس آیدی در آیفون 10 تنها به مالک گوشی اجازه‌ی خرید می‌دهد و امکان خرید برای اعضای خانواده وجود ندارد.

 
قابلیت فیس آیدی در آیفون 10 برای تایید هویت کاربر هنگام خریدهای آنلاین کاربرد دارد؛ اما نکته اینجاست که با این فناوری جدید نمی‌توان برای سایر اعضای خانواده خرید کرد. بسیاری از کاربران آیفون X متوجه شده‌اند که با قابلیت تشخیص هویت فیس آیدی برخلاف تاچ آیدی در آیفون‌های قدیمی‌تر، نمی‌توان برای اعضای خانواده یا به جای آنها خرید آنلاین انجام داد. برای مثال، پدر خانواده قبلا می‌توانست به جای فرزندان خود از اپ استور خرید کرده یا به جای آنها، موسیقی مورد نظر را خرید و دانلود کند.
 
هنوز مشخص نیست که چرا شرکت اپل تصمیم گرفته این دسترسی را محدود کند. آیا این یک تصمیم امنیتی است یا ایرادی آزاردهنده؟
 
همانطور که وبسایت Ars Technica اشاره می‌کند، احتمالا یک دلیل خوب برای استفاده نکردن از فیس آیدی در خریدهای خانوادگی وجود دارد. پس از معرفی آیفون 10 بسیاری از کاربران و منتقدان متوجه شدند که دوقلوها به دلیل شباهت زیاد می‌توانند قفل دستگاه خواهر یا برادر خود را باز کنند. سیستم تشخیص چهره آیفون X حتی فریب کودکی را خورده بود که به والدینش شباهت داشت. بسیاری از کودکان به والدین خود شباهت دارند و به‌راحتی می‌توانند به iPhone X آنها دسترسی داشته باشند و بدون اجازه خرید کنند. اپل احتمالا نمی‌خواهد به چنین کودکانی اجازه‌ی دسترسی بدهد.
 
این محدودیت بنابه هر دلیلی که ایجاد شده باشد، مساله‌ی مهمی را روشن می‌کند؛ هر کدام از سیستم‌های تشخیص هویت بیومتریک، محدودیت خود را دارند و شرکت‌ها را وادار می‌کنند تا سیاست‌های امنیتی خود را مجددا مورد ارزیابی قرار دهند. احتمالا سا‌ل‌ها طول می‌کشد تا سیستم تشخیص چهره بتواند تمامی استانداردها را دریافت کند و در تمامی شرایط کاربرد داشته باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 23
بازدید : 23

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود